پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو
سرخط خبرها

صمدی: نیان با بدشانسی مواجه شده است | جوان‌ترین تیم لیگ برتریم

  • کد خبر: ۲۰۶۸۸۹
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
صمدی: نیان با بدشانسی مواجه شده است | جوان‌ترین تیم لیگ برتریم
سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: علی‌رغم تیم جوانی که داریم، در لیگ برتر با بدشانسی مواجه شده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، حامد صمدی در جمع خبرنگاران پس از شکست تیمش مقابل طبیعت گفت: نتیجه ست نخست در نتیجه پایانی بازی تعیین‌کننده بود، هر چند در ست نخست با طبیعت فاصله امتیازی هم ایجاد کرده بودیم، اما فرصت‌سوزی کردیم و ست نخست را از دست دادیم.

وی ادامه داد: اگر در ست نخست به پیروزی می‌رسیدیم روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. با پیروزی طبیعت در ست نخست، در دو ست بعدی هم توانست بازی بهتری به نمایش بگذارد و به پیروزی برسد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: ما در ابتدای فصل شرایط خاصی داشتیم. نیان، جوان‌ترین تیم لیگ را در اختیار دارد. در بازی با مس و همین بازی ۳ بازیکن تیم ملی جوانان را مجبور شدیم به بازی دهیم. پوریا یلی را ۷ بازی در اختیار نداشتیم و پس از مدت‌ها توانستیم از او در این بازی استفاده کنیم. بازیکنی که ۷ بازی از شرایط بازی دور است، طبیعتا شرایط خوبی ندارد.

صمدی یادآور شد: ۸ بازی نیان در لیگ برتر با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسیده است. در کل فصل فقط دو شکست با نتیجه ۳ بر صفر داشتیم که هر دو شکست مقابل تیم طبیعت بوده است. یک مقدار با بدشانسی مواجه شده‌ایم. نتایج نیان آنطور که می‌خواستیم در حال رقم خوردن بود که با مصدومیت بد موقع پوریا یلی مواجه شدیم و متاسفانه در حال حاضر شرایط نیان به جایی رسیده که بازیکنان با تجربه تیم هم مرتکب اشتباه می‌شوند.

وی افزود: در این دیدار در دو ست عملکرد بدی داشتیم. در رفسنجان عملکرد بدی نداشتیم و مقابل پاس گرگان در مشهد نیز به دلیل عدم هماهنگی سال‌افزون که به تازگی به جمع ما اضافه شده بود نتوانستیم به پیروزی برسیم. تمام بازیکنان ما در این دیدار بازی کردند، اما متاسفانه قدر موقعیت‌های خود در ست نخست را ندانستیم که در نهایت منجر به باخت ما در این بازی شد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص ریکاوری بازیکنان به لحاظ روحی و روانی افزود: تیم ما جوان‌ترین تیم لیگ برتر است. این جوانی تبعات خاص خودش را دارد. در فصل گذشته بازیکنانی داشتیم که به لحاظ تجربه کمک‌های زیادی به نیان می‌کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->